Daarnaast wordt de creatininewaarde bepaald, om de betrouwbaarheid van het urinemonster vast te stellen.
Wil jij weten waar je allergieklachten vandaan komen? Ons Allergie Centrum test op ongeveer 150 inhalatieallergenen. Op basis van een vragenlijst en een daaropvolgend videoconsult met onze arts, wordt bepaald welke allergenen moeten worden meegenomen in de bloedtest.
Daarnaast wordt de creatininewaarde bepaald, om de betrouwbaarheid van het urinemonster vast te stellen.
Elk mens is in verschillende mate gevoelig voor medicatie. Over- of onderdosering ligt op de loer, met alle gevolgen (bijwerkingen) van dien. Easly biedt een DNA-test aan waarmee op basis van een speekselmonster in ons laboratorium het DNA Medicatie Paspoort wordt vastgesteld.
De voordelen:
Wil jij weten waar je allergieklachten vandaan komen? Ons Allergie Centrum test op ongeveer 150 inhalatieallergenen. Op basis van een vragenlijst en een daaropvolgend videoconsult met onze arts, wordt bepaald welke allergenen moeten worden meegenomen in de bloedtest.
Daarnaast wordt de creatininewaarde bepaald, om de betrouwbaarheid van het urinemonster vast te stellen.
Wil jij weten waar je allergieklachten vandaan komen? Ons Allergie Centrum test op ongeveer 150 inhalatieallergenen. Op basis van een vragenlijst en een daaropvolgend videoconsult met onze arts, wordt bepaald welke allergenen moeten worden meegenomen in de bloedtest.
Daarnaast wordt de creatininewaarde bepaald, om de betrouwbaarheid van het urinemonster vast te stellen.
Elk mens is in verschillende mate gevoelig voor medicatie. Over- of onderdosering ligt op de loer, met alle gevolgen (bijwerkingen) van dien. Easly biedt een DNA-test aan waarmee op basis van een speekselmonster in ons laboratorium het DNA Medicatie Paspoort wordt vastgesteld.
De voordelen:
Wil jij weten waar je allergieklachten vandaan komen? Ons Allergie Centrum test op ongeveer 150 inhalatieallergenen. Op basis van een vragenlijst en een daaropvolgend videoconsult met onze arts, wordt bepaald welke allergenen moeten worden meegenomen in de bloedtest.
Deze test is door het RIVM en de Europese Commissie goedgekeurd als een categorie A test. Het testresultaat afkomstig van een Roche rapid antigen test zal worden erkend voor publieke gezondheidsmaatregelen.
Wij maken gebruik van de door de overheid gevalideerde antigeen sneltest. Namelijk: Roche SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test. Deze sneltest meet of er bepaalde virus-eiwitten aanwezig zijn. Deze test is door het RIVM en de Europese Commissie goedgekeurd als een categorie A test. Het testresultaat afkomstig van een Roche Rapid Antigen Test zalworden erkend voor publieke gezondheidsmaateregelen.
De uitslag van de test is een momentopname. Het is dus mogelijk dat je op een later moment alsnog besmet bent.
Op het moment van testen waren er nog geen aantoonbare virusdeeltjes aanwezig. Deze kunnen in een later stadium wel aanwezig zijn en daarom een ander resultaat geven. Wij raden iedereen aan de eigen gezondheid goed in te gaten te houden.
Blijven klachten aan of verergeren deze ook na een negatieve test? Dan adviseren wij om opnieuw te testen.
Aangezien de testuitslag een momentopname is, kan het zo zijn dat er in een later stadium zich klachten ontwikkelen. Wij adviseren dan om opnieuw te testen.
Het kan zijn dat de bevestiging in jouw ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@easly.nl
Alle digitale systemen van Easly zijn met grote zorg ontwikkeld en getest. Omdat wij werken met persoonsgegevens, zijn zowel onze digitale als fysieke processen zwaar beveiligd. Daarnaast hebben al onze medewerkers een geheimhoudingsverklaring ondertekend en controleren en optimaliseren wij de beveiliging van onze systemen voortdurend.
Informatiebeveiliging is veel meer dan er voor zorgen dat je systemen waar informatie wordt opgeslagen veilig zijn. Deze informatie moet ook betrouwbaar en controleerbaar zijn. Juist in onze branche is het van groot belang dat de persoonsgegevens waar wij mee werken niet zomaar op straat komen te liggen.
Daarom zijn wij de samenwerking aangegaan met Molenaar & Plasman Solutions die gespecialiseerd zijn in informatiebeveiliging en privacy, procesinzicht en procesverbetering. Ons doel? Voldoen aan de NEN 7510 norm.
NEN 7510 is de Nederlandse norm die eisen stelt aan de omgang met informatie in de zorg. Voldoen aan de norm, betekent dat een organisatie in staat is de vertrouwelijkheid, beschikbaarheid en de integriteit van de privacygevoelige patiënt- en cliëntinformatie te beschermen en de continuïteit te waarborgen. Het betekent ook dat een organisatie eventuele risico’s in kaart brengt, aanpakt en monitort.
Zo zijn wij er zeker van dat we onze processen met betrekking tot veiligheid continu monitoren en verbeteren waar nodig. Zo kunnen onze klanten altijd met een gerust hart een afspraak bij ons maken. En dat is waar het tenslotte om draait!
Nee dat gaat niet. Wij werken uitsluitend met de testen die gekocht zijn via de Easly website. Om de afspraak te starten dien je de unieke QR-code op de test te scannen. Zo wordt de testafspraak gekoppeld aan jouw eigen test.
Bewaar de testen bij een temperatuur van tussen de 2 en 30 graden Celsius en leg de testen niet in direct zonlicht.
Naast de Easly testkit heb je alleen een werkende internetverbinding en een werkende camera nodig. Je kunt de test zowel op een laptop als op een tablet of mobiele telefoon uitvoeren.
Je hoeft geen app te downloaden om de test uit te voeren. Je ontvangt een link naar de online test in de afspraakbevestiging. Geen bevestiging van de afspraak ontvangen? Wellicht is deze in de ongewenste post terecht gekomen. Zo niet, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@easly.nl
Nee dat hoeft niet. Je hebt alleen een werkende internetverbinding en een werkende camera nodig. Je kunt de test zowel op een laptop als op een tablet of mobiele telefoon uitvoeren.
Je ontvangt een link naar de online test in de afspraakbevestiging. Geen bevestiging van de afspraak ontvangen? Wellicht is deze in de ongewenste post terecht gekomen. Zo niet, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@easly.nl
Zeker! Wij hebben speciale aanbiedingen voor bedrijven die meerdere werknemers willen laten testen. Wilt u meer dan 30 testen bestellen, neem dan contact met ons op via info@easly.nl voor onze aanbiedingen.
Nee, op dit moment is er nog geen koppeling met de CoronaCheck-app. Je ontvangt met je resultaat een mail waarin staat vermeld dat je positief of negatief bent.
Om een QR-code te ontvangen kun je een afspraak maken via
Ja, dat is mogelijk. U ontvangt het reiscertificaat per mail bij de uitslag.
Wanneer de uitslag bekend is wordt het certificaat per mail toegestuurd.
Het certificaat is in het Engels. Hierin staan jouw naam, geboortedatum, nationaliteit en het documentnummer van jouw ID. Er staat wanneer de test is uitgevoerd en beoordeeld inclusief de uitslag van de test gevalideerd door één van onze artsen.
Dat is vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nagaan wat er mis is gegaan met de bestelling. Zij zijn te bereiken via de chat rechtsonder in beeld, via +31 85 760 39 53 of via klantenservice@easly.nl
Als de test ongebruikt is, kun je de test binnen 5 werkdagen na bestelling retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. Wij zullen de retourzending in behandeling nemen en het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten. Let op: wij kunnen de retourzending alleen in ontvangst nemen als de testkit niet is opengemaakt (en de sticker op de verpakking nog intact is).
Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland. De test kan wel meegenomen worden op reis, om vanuit daar in te bellen om een test te doen.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@easly.nl
Wij versturen jouw pakket als brievenbuspakket via PostNL. Als je voor 16.00 uur bestelt, zorgen wij ervoor dat PostNL jouw pakket nog dezelfde dag ontvangt.
Meestal wordt jouw pakket dan de volgende dag geleverd. PostNL levert van dinsdag tot en met zaterdag.
Je kunt met ons chatten via deze website (rechts onderin) of je kunt ons telefonisch bereiken op 085 760 39 53. Wij zijn ook per e-mail te bereiken via klantenservice@easly.nl.
Deze test is door het RIVM en de Europese Commissie goedgekeurd als een categorie A test. Het testresultaat afkomstig van een Roche rapid antigen test zal worden erkend voor publieke gezondheidsmaatregelen.
Wij maken gebruik van de door de overheid gevalideerde antigeen sneltest. Namelijk: Roche SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test. Deze sneltest meet of er bepaalde virus-eiwitten aanwezig zijn. Deze test is door het RIVM en de Europese Commissie goedgekeurd als een categorie A test. Het testresultaat afkomstig van een Roche Rapid Antigen Test zalworden erkend voor publieke gezondheidsmaateregelen.
De uitslag van de test is een momentopname. Het is dus mogelijk dat je op een later moment alsnog besmet bent.
Op het moment van testen waren er nog geen aantoonbare virusdeeltjes aanwezig. Deze kunnen in een later stadium wel aanwezig zijn en daarom een ander resultaat geven. Wij raden iedereen aan de eigen gezondheid goed in te gaten te houden.
Blijven klachten aan of verergeren deze ook na een negatieve test? Dan adviseren wij om opnieuw te testen.
Aangezien de testuitslag een momentopname is, kan het zo zijn dat er in een later stadium zich klachten ontwikkelen. Wij adviseren dan om opnieuw te testen.
Het kan zijn dat de bevestiging in jouw ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@easly.nl
Alle digitale systemen van Easly zijn met grote zorg ontwikkeld en getest. Omdat wij werken met persoonsgegevens, zijn zowel onze digitale als fysieke processen zwaar beveiligd. Daarnaast hebben al onze medewerkers een geheimhoudingsverklaring ondertekend en controleren en optimaliseren wij de beveiliging van onze systemen voortdurend.
Informatiebeveiliging is veel meer dan er voor zorgen dat je systemen waar informatie wordt opgeslagen veilig zijn. Deze informatie moet ook betrouwbaar en controleerbaar zijn. Juist in onze branche is het van groot belang dat de persoonsgegevens waar wij mee werken niet zomaar op straat komen te liggen.
Daarom zijn wij de samenwerking aangegaan met Molenaar & Plasman Solutions die gespecialiseerd zijn in informatiebeveiliging en privacy, procesinzicht en procesverbetering. Ons doel? Voldoen aan de NEN 7510 norm.
NEN 7510 is de Nederlandse norm die eisen stelt aan de omgang met informatie in de zorg. Voldoen aan de norm, betekent dat een organisatie in staat is de vertrouwelijkheid, beschikbaarheid en de integriteit van de privacygevoelige patiënt- en cliëntinformatie te beschermen en de continuïteit te waarborgen. Het betekent ook dat een organisatie eventuele risico’s in kaart brengt, aanpakt en monitort.
Zo zijn wij er zeker van dat we onze processen met betrekking tot veiligheid continu monitoren en verbeteren waar nodig. Zo kunnen onze klanten altijd met een gerust hart een afspraak bij ons maken. En dat is waar het tenslotte om draait!
Nee dat gaat niet. Wij werken uitsluitend met de testen die gekocht zijn via de Easly website. Om de afspraak te starten dien je de unieke QR-code op de test te scannen. Zo wordt de testafspraak gekoppeld aan jouw eigen test.
Bewaar de testen bij een temperatuur van tussen de 2 en 30 graden Celsius en leg de testen niet in direct zonlicht.
Naast de Easly testkit heb je alleen een werkende internetverbinding en een werkende camera nodig. Je kunt de test zowel op een laptop als op een tablet of mobiele telefoon uitvoeren.
Je hoeft geen app te downloaden om de test uit te voeren. Je ontvangt een link naar de online test in de afspraakbevestiging. Geen bevestiging van de afspraak ontvangen? Wellicht is deze in de ongewenste post terecht gekomen. Zo niet, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@easly.nl
Nee dat hoeft niet. Je hebt alleen een werkende internetverbinding en een werkende camera nodig. Je kunt de test zowel op een laptop als op een tablet of mobiele telefoon uitvoeren.
Je ontvangt een link naar de online test in de afspraakbevestiging. Geen bevestiging van de afspraak ontvangen? Wellicht is deze in de ongewenste post terecht gekomen. Zo niet, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@easly.nl
Zeker! Wij hebben speciale aanbiedingen voor bedrijven die meerdere werknemers willen laten testen. Wilt u meer dan 30 testen bestellen, neem dan contact met ons op via info@easly.nl voor onze aanbiedingen.
Nee, op dit moment is er nog geen koppeling met de CoronaCheck-app. Je ontvangt met je resultaat een mail waarin staat vermeld dat je positief of negatief bent.
Om een QR-code te ontvangen kun je een afspraak maken via
Ja, dat is mogelijk. U ontvangt het reiscertificaat per mail bij de uitslag.
Wanneer de uitslag bekend is wordt het certificaat per mail toegestuurd.
Het certificaat is in het Engels. Hierin staan jouw naam, geboortedatum, nationaliteit en het documentnummer van jouw ID. Er staat wanneer de test is uitgevoerd en beoordeeld inclusief de uitslag van de test gevalideerd door één van onze artsen.
Dat is vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nagaan wat er mis is gegaan met de bestelling. Zij zijn te bereiken via de chat rechtsonder in beeld, via +31 85 760 39 53 of via klantenservice@easly.nl
Als de test ongebruikt is, kun je de test binnen 5 werkdagen na bestelling retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. Wij zullen de retourzending in behandeling nemen en het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten. Let op: wij kunnen de retourzending alleen in ontvangst nemen als de testkit niet is opengemaakt (en de sticker op de verpakking nog intact is).
Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland. De test kan wel meegenomen worden op reis, om vanuit daar in te bellen om een test te doen.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@easly.nl
Wij versturen jouw pakket als brievenbuspakket via PostNL. Als je voor 16.00 uur bestelt, zorgen wij ervoor dat PostNL jouw pakket nog dezelfde dag ontvangt.
Meestal wordt jouw pakket dan de volgende dag geleverd. PostNL levert van dinsdag tot en met zaterdag.
Je kunt met ons chatten via deze website (rechts onderin) of je kunt ons telefonisch bereiken op 085 760 39 53. Wij zijn ook per e-mail te bereiken via klantenservice@easly.nl.